maandag 28 november 2011

Rimpelrokjes in het donker...

Ik ben niet zo goed in foto's nemen, zoals jullie al konden zien. De statische foto's aan de kapstok zijn van de beste :)

De rimpelrokjes die ik maakte zijn echter nog niet aan de kapstok gehangen voor een fotosessie, dus vandaar even een (donkere) foto van de rokjes gedragen door mijn twee dames. De rimpelrok-handleiding vond ik bij meisjesmama. Wat zou ik zijn zonder al die naaiwonders met blogjes en duidelijke handleidingen!

Ik heb wel een beetje gesukkeld bij het inzetten van de rits (vooral in het eerste rokje, ah ja, want alles in het tweevoud maken, heeft ook zijn voordelen hé). Maar ik vond het resultaat aanvaardbaar en vooral school-waardig (alles komt toch wat meer gekreukeld en vol verf of stift terug...).





De stofjes kocht ik op stoffenspektakel in Gent (man, ik heb daar wel drie keer de toer gedaan alvorens ik iets durfde kopen, want stel dat ik aan het volgende kraam nog iets mooiers zag).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten